.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجهیز بیمارستان‌های مازندران به سوخت جایگزین
تمامی بیمارستان‌های مازندران مجهز به سوخت جایگزین شدند.
تجهیز بیمارستان‌های مازندران به سوخت جایگزین

به گزارش شمال نیوز ، دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه هیات رییسه دانشگاه نسبت به تهیه و ذخیره سازی سوخت جایگزین در تمام بیمارستان‌های استان تاکید کرد و گفت: اکثر بیمارستان‌ها سوخت لازم برای گرمایش طی دوهفته را در شرایط سخت دارند.

او افزود: در صورت تعطیل نشدن ادارات از سوی کمیته اضطرار استان، واحد‌های اداری دانشگاه باید با یک سوم پرسنل در محل کار حضور یابند و مدیران مربوطه در خصوص انجام هماهنگی‌های لازم در زمینه نحوه حضور همکاران با در نظر گرفتن مدیریت مصرف سوخت و انرژی در محل کار اقدام کنند.

سید حبیب کاظمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در این جلسه با اعلام اینکه ۱۵پروژه در استان با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر بهره برداری می‌شود از ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی رازی قایم شهر بعنوان یکی از پروژه‌های بزرگ کشوری در این برنامه‌ها یاد کرد.

اسماعیل اکبری رییس دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشکده‌های آمل و پردیس خودگردان این شهرستان، در خصوص روند ادامه کار ساختمان شماره ۲ پردیس خودگردان آمل مطالبی بیان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.564 seconds.